Хто зазвичай використовує доставку продуктів додому

У країнах Європи доставка продуктів стала звичайним явищем, але в Україні цей напрям поки що новий, тому що покупці звикли мати можливість доторкнутися і бачити товар, який вони купують.

Багато людей вважають, що доставка продуктів додому – це послуга для багатих. Вони думають: “Я краще сам сходжу або з’їжджу до гіпермаркету, куплю те, що мені потрібно. Я куплю тільки те, що мені дійсно треба і все буде найсвіжіше “. Такі люди не думають про те, що за ці 2-3 години, витрачені на купівлю продуктів, вони могли використовувати з користю:

– Для себе (як мінімум відпочити)

– Свого бюджету (витративши час, що звільнився на роботу)

А якщо така людина захворіла, то через “не можу” або “не можна” піде в найближчий магазин, де не завжди дешево і якісно як в гіпермаркеті.

Серед наших клієнтів, в основному, ті, хто цінує свій час, сили і гроші. Про останній пункт можна дуже довго розмірковувати, але є деякі цікаві факти: продовольчий кошик з найближчого магазина коштує на 10-20% дорожче, ніж аналогічний з гіпермаркету.

Доставкою продуктів харчування на будинок починає користуватися популярністю серед домогосподарок, молодих мам і активних ділових людей. Молоді і майбутні мами не в силах тягти великі і важкі пакети з їжею. Їм, до того ж, необхідні найсвіжіші і якісні продукти.

Підприємці та ділові люди стали цінувати свій час, адже на розвиток свого бізнесу йде досить велику кількість часу і сил. У Україні поки не так популярна доставка продуктів в силу декількох причин:

– Немає можливості заздалегідь побачити товар

– Немає бажання витрачати зайві гроші на доставку продуктів

-Немає інформації про таку послугу

– Складно зробити замовлення продуктів

– Можуть доставити не ті продукти, які були в замовленні.

Всі ці причини відштовхують людей від можливості замовити доставку продуктів харчування на будинок. Завжди складно спробувати щось нове, тим більше таку складну і незвичну послугу. Однак, ті, хто вже оцінив переваги доставки продуктів, як правило, користуються її постійно. Навіть якщо виникнуть проблеми з товаром (термін придатності, ціна), постачальники послуг дуже уважно ставляться до подібних проблем, адже в поширенні такої послуги дуже допомагає “сарафанне радіо”. Тому багато наших постійні клієнти дізналися про нас від своїх друзів або родичів.